Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

1.Produkty personalizowane nie polegają zwrotom tj

kapelusz indywidualny.

Ustawa o prawach konsumenta:

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

2. W przypadku stwierdzenia wady w otrzymanym produkcie istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji:

W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@bohotwins.pl

W wiadomości należy umieścić:

imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia, opis uszkodzenia czy niezgodności produktu z zamówionym.

W przypadku produktów gotowych takich jak biżuteria z piór oraz kapelusze gotowe regulamin reklamacji oraz zwrotów w zakładce Regulamin sklepu.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.