Reklamacje i zwroty
1.Produkty personalizowane nie polegają zwrotom tj
kapelusz indywidualny.
Ustawa o prawach konsumenta:
Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(…)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
2. W przypadku stwierdzenia wady w otrzymanym produkcie istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji:
W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@bohotwins.pl
W wiadomości należy umieścić:
imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia, opis uszkodzenia czy niezgodności produktu z zamówionym.
W przypadku produktów gotowych takich jak biżuteria z piór oraz kapelusze gotowe regulamin reklamacji oraz zwrotów w zakładce Regulamin sklepu.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.